5 essentiële onderdelen voor uw bedrijfswebsite!

Jelle Vos – Wanneer u een hoop tijd en moeite stopt in het opbouwen van uw merk, wilt u natuurlijk dat uw bedrijfswebsite dat op de juiste manier reflecteert. Uw website is vandaag de dag de eerste plek waar mensen naartoe gaan voor informatie over uw bedrijf.

U moet het zien als een virtueel visitekaartje, u wilt dat uw website de boodschap, de waarde en kwaliteit van de diensten die u aanbiedt goed weerspiegeld. In aanvulling op het weergeven van uw producten en / of diensten, wilt u uw klanten een moeiteloze, plezierige interactie met uw website bieden. Bij de beslissing over de vraag om voor uw bedrijf te kiezen, zijn mensen op zoek naar vertrouwen, ervaring en waarde. Met de 5 basiselementen hieronder bespreken we wat wij denken dat verstandig is om in uw site op te nemen!

5 dingen die de website van uw bedrijf nodig heeft om succesvol te zijn

SEO-optmised pagina’s

Voordat u klanten kunt ontvangen op uw website, moeten zij er eerst kunnen komen.

SEO-geoptimaliseerde pagina’s zorgen ervoor dat uw website goed vindbaar is en het juiste publiek bereikt. Besteed aandacht aan LUMPS:

Links

URL’s

Meta-tags

Pagina-inhoud

Sitemaps

Een sterke boodschap

Mensen houden van persoonlijk contact met mensen. Maak een “Persoonlijke verbinding” met uw klanten via uw website. De teksten op uw site zouden in principe de volgende vragen in 5 seconden moeten beantwoorden:

– Wie u bent

– Wat u doet en waarom zouden mensen voor uw onderneming kiezen?

– Wat voor volgende stappen kan de gebruiker nemen

Structureer uw boodschap zo dat de behoeften van uw klanten worden vervuld op basis van vertrouwen en deskundigheid.

Boeiende content op uw bedrijfswebsite

Het regelmatig bijwerken van uw blog en / of website zal uw bedrijf ten goede komen op de volgende manieren:

Het zal een positieve bijdrage leveren aan uw ranking in de zoekresultaten van Google

– Het biedt een platform om uw expertise te delen

– U houdt uw bedrijfswebsite actief en weet uw bezoekers bezig te houden

– De combinatie van boeiende content samen met een strategische e-mail campagne die u kunt gebruiken om verkeer naar uw website te blijven voeren.

“Laat uw website niet de reden zijn dat u iets mist in grote zakelijke kansen!”

Ontwerp en de juiste ‘user-interface’

Websitebezoekers moeten in staat zijn om moeiteloos alle informatie te vinden op uw website.

Het ontwerp en de structuur van uw website moet intuïtief zijn en bezoekers stimuleren door alle elementen / pagina’s van de website te gaan.

– Visuele elementen: Een professioneel ontwerp dat uw boodschap duidelijk communiceert

– Structuur: Eenvoudige navigatie met een duidelijk pad naar de volgende stap

– Responsive: Biedt de functionaliteit om mensen in staat stellen, actie te ondernemen op alle apparaten

Test uw CTAS

Uw bedrijfswebsite moet een doelgericht ontwerp en een duidelijke structuur hebben. Wilt u mensen aanmelden voor uw nieuwsbrief? Wilt u dat ze een afspraak maken? Of misschien stimuleren een case study te downloaden? Maak het gemakkelijk voor uw klanten om de gewenste actie te ondernemen, door middel van strategischevormgeving, inhoud en structuur.

Test verschillende opties en meet de gegevens en uitwerkingen ervan om op deze manier, de best werkende strategie te bepalen en toe te passen!

“Vergeet niet om al deze elementen door middel van web analytics te volgen om te weten waar u de prestaties vandaan haalt om zo uw website verder te optimaliseren.”

Mist uw bedrijfswebsite 1 of meerdere van deze aspecten? Kom dan eens bij ons op de koffie in Wageningen!